Administrativa / pracovník back office

Energy Economy Service s.r.o. nabízí v Brně volnou pracovní pozici "Administrativa / pracovník back office". Nástupní mzda je 22 000–26 500 Kč.

Základní informace o pracovním místu

Název pozice:
Administrativa / pracovník back office
Obor(y):
Administrativa
Obec:
Brno
Mzda:
22 000–26 500 Kč
Směnnost:
Jednosměnný provoz
Minimální vzdělání:
ÚSV
Adresa pracoviště:
Energy Economy Service s.r.o.-prac.
Táborská 4488
615 00 Brno 15

+420 728 846 974

Další informace o volném místu

Pokud Vás naše nabídka zaujala a věříte, že právě Vy jste Ti praví pro náš tým, zašlete prosím svůj strukturovaný životopis na adresu Gabriela.kurilova@aukce-energy.cz
Společnost Energy Economy Service s.r.o. hledá do svého týmu kolegu na pozici administrativního pracovníka / Zpracovatel smluv. Společnost se zabývá začleňováním domácností a firem do energetických aukcí - výběrových řízení a s tím spojenou administrativou.

Požadujeme:
Zkušenosti s energetikou na obdobné pozici výhodou - ne podmínkou
Administrativní zkušenosti min. 1 rok - podmínkou
Samostatnost a spolehlivost za odvedenou práci
Administrativní zaměření - psaní všemi 10, orientace v PC
Chuť pracovat na svém rozvoji a zdokonalování se v oboru

Nabízíme:
Komplexní zaškolení a odborné vedení v administrativě
Práci v mladém kolektivu a kancelář v centru Brna
Osobnostní a kariérní růst - po zkušební době navýšení platu
Podporu společnosti v dosažení požadovaných cílů
Fyzicky i psychicky nenáročnou kancelářskou práci
Firemní benefity, prémie za splnění cílů - lidský přístup

Náplň práce:
Zadávání dat do počítače a následná administrativa s tímto spojená. Tvorba smluv pro klienty z aukce energií. Plnohodnotná práce v oblasti back office a administrativy.
Scanování dokumentů, kompletace podkladů a jejich archivace.

Kontakt na zaměstnavatele

Gabriela Kuřilová
+420 728 846 974
Gabriela.kurilova@aukce-energy.cz

Rozšiřte nabídku práce dál


Poslední změna: 18.7.2018

TOPlist