Technici uživatelské podpory informačních a komunikačních technologií (Brno)

AT & T Global Network Services Czech Republic s.r.o. nabízí v Brně volnou pracovní pozici "Technici uživatelské podpory informačních a komunikačních technologií". Nástupní mzda je 30 000 – 50 000 Kč.

Základní informace o pracovním místu

Název pozice:
Technici uživatelské podpory informačních a komunikačních technologií
Obor(y):
Informační technologie
Obec:
Brno
Mzda:
30 000 – 50 000 Kč
Směnnost:
Nepřetržitý provoz
Minimální vzdělání:
ÚSV s maturitou
Adresa pracoviště:
AT & T Global Network Services Czech Republic s.r.o. - pracoviště
Palachovo náměstí 726/2

Další informace o volném místu

Požadované dovednosti
Obecně
Hledáme zkušeného seniorního technika pro podporu IP telefonie , pro poskytování řešení týkajících se událostí spojených s Cisco IP telefonním prostředím.
Tato pozice vyžaduje manažerské schopnosti, pokročilé komunikační dovenosti a také technické znalosti, které budou sloužit pro řízení a dohled nad probíhající spoluprací mezi našimi zákazníky a podpůrnými servisními týmy na straně AT&T, které se podílí na řešení komplexních IPT problémů v reálnem čase a k zabezpečení služeb dle dohod SLA.
Požadavky:
" Úroveň 2 - pokročilá technická podpora pro produkty dodávané v režimu 24x7 - prostředí telefonických a hlasových služeb
" Zodpovědnost za monitoring a reakce na technické hardwarové and softwarové problémy za využití různých testovacích nástrojů a postupů v rámci podpory
" Konzultace se zákazníky a dodavateli
" Pracovník podpory je styčnou osobou pro klienty - přijímá oznámení o problémech a zodpovídá za jejich včasné řešení sle sjednaných podmínek SLA
" Aktivní řešení problémů, provádění oprav a změn v systému
" Úzká spolupráce s interními a externími technickými týmy za účelem řešení problémů zákazníků.
Požadavky:
" CCNA Collaboration / CCNA Voice certifikace nebo ekvivalentní pracovní zkušenosti
" Zkušenosti s monitoringem a spravováním MCS Serverů, UCS Serverů, CUCM/Unity Aplikací, Analogových Gateways, CME/CUE
" Zkušenosti s nástroji network monitoringu a ticketovými systémy
" Zkušenosti s Network a/nebo IP Telephony troubleshootingem a řešením technických problémů v zákaznickém prostředí
" Pokročilá znalost LAN a WAN Inter-networking Devices - Routing, Switching, Subnetting
" Pokročilá znalost a praktické zkušenosti s datovým tokem mezi různými síťovými platformami a jejich koncovými body.
Další preferované znalosti:
Vzdělání a kvalifikace:
" Výborná úroveň angličtiny, slovem i písmem
" Týmový hráč, zodpovědná osobnost s orientací na řešení a výsledek
" Univerzitní vzdělání nebo ekvivalentní zkušenosti
" 2 roky praxe na obdobné pozici Síťové podpory a/nebo IP Telephony výhodou
Doplňující informace:
" Tato pozice vyžaduje podporu v režimu 24/7 se směnným provozem
" Pracovní doba: Po-Pá 9:00-17:30, později přesun na směnny (denní/noční) v budoucnosti.
Poznámka k volnému místu:
Zájemci se dostaví ve dnech 1.2.2017. - 15.2.2017 - mezi 10:00 až 14:00 hodinou na kontaktní adresu AT&T Global Network Services Czech Republic, s. r. o., Palachovo náměstí 726/2, 625 00 Brno, nebo další dny po předchozí telefonické dohodě.
souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou

Kontakt na zaměstnavatele


Poslední změna: před 6 lety

TOPlist