Správce/správkyně informačních a komunikačních technologií oddělení správy informačních systémů odboru informatiky (Brno)

Jihomoravský kraj nabízí v Brně volnou pracovní pozici "Správce/správkyně informačních a komunikačních technologií oddělení správy informačních systémů odboru informatiky". Nástupní mzda je 21 710 – 31 820 Kč.

Základní informace o pracovním místu

Název pozice:
Správce/správkyně informačních a komunikačních technologií oddělení správy informačních systémů odboru informatiky
Obor(y):
Administrativa , Informační technologie
Obec:
Brno
Mzda:
21 710 – 31 820 Kč
Směnnost:
Pružná pracovní doba
Minimální vzdělání:
ÚSV s maturitou
Adresa pracoviště:
Jihomoravský kraj
Žerotínovo náměstí 449/3
60200

Další informace o volném místu

Místo výkonu práce:
Cejl 73 a Žerotínovo náměstí 3, BRNO

Charakteristika vykonávané práce:
Zajišťuje implementaci, instalaci a provoz informačních systémů úřadu. Podílí se na popisu a následné elektronizaci procesů úřadu a na zpracování dat v přidělené oblasti. Podílí se na systémových činnostech v oblasti integrace informačních systémů, seznamuje uživatele s provedenými aktualizacemi a změnami, podílí se na řešení aplikačních a bezpečnostních incidentů, analyzuje a zpracovává požadavky uživatelů, navrhuje změny a podílí se na realizaci záměrů odboru informatiky. Pozice odpovídá práci se softwarovými aplikacemi, přesah do oblasti hardware je malý.

Kontaktní pracovník: Ing. Miroslav Vacula, vedoucí odboru informatiky, tel. 541 658 841
Petra Skokanová Abrhámová, oddělení personální
odbor kancelář ředitele, tel. 541 651 224
Požadujeme:
o potřebné vzdělání: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou
o studijní obor: studijní obory technického charakteru zaměřené na oblast informatiky a komunikačních a informačních technologií
o znalosti oboru: operační systém MS Windows, HW a SW pro provoz sítě, aplikační programy, komunikační prostředí datových sítí, instalace a uživatelské nastavení MS Office, mobilní komunikace, znalost IS ve veřejné správě (ekonomické, kancelářské, portálová řešení - není podmínkou)
o rutinní splnění podmínek stanovených § 4 zákona č. 312/2000 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů
o jazykové znalosti: vítány
o další požadavky:
o schopnost aktivně pracovat v týmu
o analytické myšlení
o dobré komunikační a organizační schopnosti
o schopnost vysokého pracovního nasazení a odolnost vůči stresu
o schopnost řešit problémy, zodpovědnost
o vstřícné chování a vystupování
o ochota se dále vzdělávat, schopnost aplikace získaných vědomostí
o pečlivost, přesnost, preciznost, schopnost koncepční práce.

Nabízíme:
o osobní přístup mentora během zkušební doby, kvalifikované uvedení do problematiky
o stabilní pracovní prostředí, pružná pracovní doba, příjemný pracovní kolektiv stabilní zaměstnání ve veřejné správě na dobu neurčitou
o pět týdnů dovolené, sick days
o stravenky, příspěvek na penzijní připojištění, Benefits Card
o zaměstnanecký příspěvek na divadelní představení
o firemní mateřskou školku
o jazykové kurzy, široké možnosti dalšího vzdělávání

Kontakt na zaměstnavatele


Poslední změna: před 2 týdny

TOPlist