Specialista ESF (Brno)

Úřad práce České republiky nabízí v Brně volnou pracovní pozici "Specialista ESF". Nástupní mzda je od 23 390 Kč.

Základní informace o pracovním místu

Název pozice:
Specialista ESF
Obor(y):
Administrativa , Finance , Služby
Obec:
Brno
Mzda:
od 23 390 Kč
Směnnost:
Pružná pracovní doba
Minimální vzdělání:
Vyšší odborné
Adresa pracoviště:
Úřad práce České republiky-Krajská pobočka v Brně
Polní 1011/37
63900

Další informace o volném místu

Úřad práce České republiky vyhlašuje výběrové řízení na obsazení služebního místa
v souladu s § 178 odst. 1 zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě, ve znění pozdějších
předpisů
Specialista ESF
v projektu „Efektivní služby zaměstnanosti (EFES)“, reg. č.
CZ.03.1.54/0.0/0.0/15_011/0000056
ID 11011549

Pracoviště:
Úřad práce České republiky – Krajská pobočka v Brně, Odbor zaměstnanosti a EU,
Oddělení projektů EU; místo výkonu: Šujanovo náměstí 302/3, 602 00 Brno

Hlavní náplň činnosti:
- Zajišťuje pravidelný přenos informací o realizovaných projektech GP, NIP a RIP z KrP
na všechny KoP v rámci příslušného okresu.
- Spolupracuje při zpětném předávání informací, výstupů z projektů a námětů
na zlepšení realizace projektů ESF z KoP na KrP.
- Spolupracuje na poradenské činnosti k realizovaným projektům RIP, NIP a GP
v daném regionu klientům ÚP ČR (uchazeči, zájemci, zaměstnavatelé, obce, NNO
a další spolupracující organizace).
- Organizuje informační schůzky pro uchazeče a zájemce o zaměstnání, předává
klientům informace o projektech, případně je zaškoluje.
- Spolupracuje při zařazování klientů do realizovaných projektů a aktivit včetně
zadávání dat do systémů Úřadu práce ČR a uzavírání dohod.
- Podílí se na monitorovacích návštěvách v rámci realizovaných projektů pro odhalení
případných nedostatků v průběhu jejich realizace.
- Zabezpečuje další administrativní práce v souvislosti s přípravou podkladů
pro monitorovací zprávy projektu.

Kvalifikační a další požadavky:
- minimálně ukončené vyšší odborné vzdělání nebo bakalářský studijní program
- bezúhonnost
- praxe na úřadu práce, zejména v oblasti zaměstnanosti, výhodou
- znalosti, popř. praxe v oblasti státní správy – výhodou
- dobrá uživatelská znalost MS Office (Word, Excel)
- odolnost proti stresu, výborné komunikační dovednosti
- samostatnost, pečlivost, důslednost

Pracovní podmínky:
- platové zařazení v 10. platové třídě v souladu s platnými právními předpisy
- pružná pracovní doba – plný úvazek
- předpokládaný nástup – 2. ledna 2023
- pracovní poměr na dobu určitou (zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou) se
zkušební dobou 6 měsíců (určena v souladu s § 178 odst. 3 zákona o státní službě,
v platném znění)

Zaměstnanecké výhody:
- 5 týdnů dovolené
- 5 dní indispozičního volna (sick days)
- 1 den volna na vyřízení osobních záležitostí
- stravenky v hodnotě 90 Kč
- příspěvky z fondu kulturních a sociálních potřeb
- odměny k životním a pracovním výročím

V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis
s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii
dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději do 08. 12. 2022 včetně na e-mailovou adresu
vyberova.rizeni.bm@uradprace.cz nebo písemně na adresu:

Úřad práce České republiky
Krajská pobočka v Brně
Polní 1011/37
659 59 Brno

Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků.
Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení.

Kontakt na zaměstnavatele


Poslední změna: před 2 měsíci

TOPlist