SYNERGIE TEMPORARY HELP s.r.o. nabízí v Brně volnou pracovní pozici "HR Coordinátor". Nástupní mzda je 25 000 – 30 000 Kč.
První kontakt e-mailem nebo telefonicky v době od 9:00 - 16:00 hodin.
Náplň práce: Příprava prac.smluv a jiné dokumentace související s dočasným přidělením a nařízením o ochraně zprac. Os. Údajů, zabezpečení nástupu dočasně přidělených zaměstnanců na základě přidělené pracovní směny u klientů, přidělení OOPP a zajištění školení BOZP a PO, reprezentace společnosti vůči zaměstnancům, aktivní komunikace se zaměstnanci, poradenství a administrativní podpora zaměstnanců, komunikace s klientem, převzetí objednávky a podpora při komunikaci se zaměstnanci, pravidelné navštěvování klientů a kontrola dočasně přidělených zaměstnanců na pracovišti, příprava podkladů pro mzdy zaměstnanců, kompletace a zpracování docházek od klienta (služební cesty, dovolené, PN, ošetřovné, stravenky, apod.) Zajištění správnosti dokumentace dočasně přidělených zaměstnanců, archivace dokumentů v souladu s legislativními požadavky. Zajištění a management příjezdu budoucích zaměstnanců k našim klientům, ubytování zaměstnanců, kontrola ubytování a zaměstnanců na pracovišti, komunikace se směnovými koordinátory u našich klientů, předávání mzdových záloh zaměstnancům., doprovod zaměstnanců k lékaři a do pracovišť institucí (lékař, pojišťovna, atd.)
Pravidelné schůzky s onsite koordinátory.
Požadujeme: Znalost Ukrajinštiny a Češtiny na velmi dobré úrovni, AJ výhodou, zkušenosti na obdob.pozici, logistické, komunikační a koordinační schopnosti, orientace v administrativě, znalost práce s MS Office. Aktivní řidič sk.B,
Zaměstnanecké výhody:
dovolená 25 dní, příspěvek na stravování, čtvrtletní bonusy, firemní akce
Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.
Poslední změna: před 7 měsíci